Thursday, January 19, 2006

Audiotheek

Zojuist de "Koot & Bie Audiotheek" aangeschaft. Alle langspeelplaten van het Simplisties Verbond in 1 box. De inhoudsopgave in het boekje is veelbelovend en roept onmiddellijk herinneringen op. "Roomservice", "Haar antwoordapparaat", "Zwolle Zonder Dollen", "Rozen, rumbonen en rode wijn", en niet te vergeten "Het Panel", met "bepaalde dingetjes" en ga zo maar door. Eigenlijk hoef ik de audiotheek niet eens aan te schaffen, want veel van de conferences ken ik uit mijn hoofd. En wel hierom...

Ik verheug me er nu al op ze straks integraal af te luisteren. Maar eerst ben ik een paar dagen daar waar veel sneeuw ligt. Even in retraite. Alhoewel, ik kan ze natuurlijk meenemen in het cd hoesje, voor in de auto, als we van het hotel naar de piste rijden en terug. Krijg nu al ballen in me buik.