Friday, September 30, 2005

Quo Vadis?

Deze titel is natuurlijk niet origineel. Maar ik heb er toch wel een beetje recht op. Toen ik nog lid was van roeivereniging Hemus in Amersfoort, schreef ik jarenlang een column in het clubblad onder het pseudoniem "Quo Vadis?" Afgelopen weekend verscheen bij Hemus het lustrumboek over de periode 2000-2005. De redactie had mijn suggestie omarmd om de leukste afleveringen van "Quo Vadis?" te plaatsen, al zijn er uiteindelijk maar twee in het boekje terecht gekomen, het verhaal over de Kikkerkolonie en het verhaal over de Patiƫnt. Het verhaal Eten op Niveau haalde het niet.

En dit weblog ook niet als ik zo doorga, want tot nu toe lijkt al dit geschrijf me niet interessant voor anderen dan ikzelf. Daar moet dus iets aan gedaan worden. Anders is het Quo, go…