Sunday, September 04, 2005

De weblog hype

Het schijnt een hype te zijn, het bijhouden van een weblog. Als echte internetman kan ik dan natuurlijk niet achterblijven. Niet alleen heb ik een eigen website, ik werk ook nog eens bij een internet bedrijf. Weliswaar als jurist, maar goed, dat mag de pret niet drukken. Het idee was trouwens eigenlijk geboren doordat E. en ik een lange reis gaan maken, en we het leuk vinden om nu alvast over de voorbereidingen te schrijven. Dat doen we voorlopig op het wereldopreis weblog. En hier schrijf ik dan over "mijn eigen dingetjes".

Of het iemand interesseert? Geen idee. Doet er ook niet toe. Ik doe dit omdat het me leuk lijkt. En als ik het niet meer leuk vind, hou ik er ook zo weer mee op. De “comments” optie is uitgezet. Het is tenslotte mijn weblog, dus het zijn mijn teksten. Als iemand toch wil reageren, stuur me dan maar een mail. Wie weet, komt er een antwoord.